utorok, septembra 20

Šošovicovo-ryžový obed



                              Aj keď to na tomto blogu tak možno vyzerá, nie nežijem len zo sladkých vecí :D. A toto bude dôkaz. Už je to vyše dvoch týždňov, odkedy som na bezmäsitom pôste. Samozrejme, že to nie je skutočný pôst. Ale nejem mäso. Sama som si nemyslela, že mi to vydrží tak dlho, nuž a uvidíme, že o koľko sa to ešte natiahne. Tak poďte spolu so mnou na ryžový obedík. Bol v skutku báječný.


Recept už k vám letí. 


Čas prípravy: cca 30 minút
Suroviny:       1/3 šálky ryže (lepšie urobíte, ak použijete naturál, ale ja som žiaľ nemala :D, och áno výhovorka za všetky drobné)
                     
                       1 šálka vody
                       2 polievkové lyžice olivového oleja
                       100 g šošovice
                       5 ks cherry paradajok
                       soľ
                       korenie
                       zelené pesto podľa chuti

Postup:          Ryžu klasicky osmažíme, zalejeme vodou, osolíme. Necháme aspoň 10 minút variť a pridáme šošovicu. Varíme, ak by bolo treba, môžeme priliať ešte vody, šošovica nám veľa zhltne. Potom pridáme nakrájané paradajky a dusíme. Rizoto by malo byť jemne tekutej konzistencie.
Ozdobíme pestom. Ako na ňho? Je to veľmi jednoduché. Recept nájdete tu!

Rizotko bolo veľmi fajn. Podľa potreby môžete ešte dosoliť, prípadne posypať parmezánom.

xoxo,

Katy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára