utorok, augusta 23

Príhovor Stratenej a Znovunájdenej


Nový začiatok

 

                       ...dnes je nový deň. Začnime tam, kde sme prestali. Dúfam, že sa vám bude môj staro-nový blog páčiť. Varenie a pečenie s alternatívnymi potravinami je pre mňa zábavou. Dalo by sa povedať, že ma skutočne napĺňa pomáhať vám nájsť nové spôsoby, ako si vychutnať jedlo :- ). A ako sa to všetko deje? Kde sa rodia nové recepty? V mojej mysli. Väčšinou prídem do kuchyne alebo do obchodu a pozriem sa, čo mám. Potom dostanem nápad a skombinujem veci, ktoré sa k sebe hodia (niekedy sa aj k sebe nehodia, ale aj to patrí k vareniu z hlavy :D). Takže, ak vás zaujíma, čo dokáže mladá myseľ v kuchyni a aké nové recepty ešte dokážem vymyslieť, zastavte sa prosím občas na inšpiráciu. Načerpajte nové myšlienky, prezrite si možno pre niekoho aj nové potraviny a dajte vedieť ako sa vám tu páči. Baví ma variť a piecť zdravo, ale nezaručujem, že sa tu občas neobjaví aj nezdravý receptík (ale za to veľmi chutný chichi). Tak vás všetkých pozývam na ochutnávku a pripíjam na nové začiatky.


via GIPHY

,vaša

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára