sobota, júla 12

100% pure from nature

Hellooo fashionistas!
İ found out one great thing. İt's liquid. İt's sweet. İt's pure from nature. Tastes great if it's cold and you can mix it with other natural ingredients and you will have the best drink ever. İ didn't want to buy it, cause İ wanted the cream or milk. But if İ already bought İ found out how nice it tastes. At all...without other things in it. So do you know what it is? Made from young and green coconuts... great refresher for you in hot summer days...what is it? :D OK, no hesitations, it's the coconut water. Many people say, it supports loosing the weight. İ think it's a good drink. What ya think? Let me know in comments :).
My tip: I think it really tastes good in a combination with watermelon.
Katy xxx


Tak Fashionisti! Viete na čo som prišla? Na jeden super nápoj. Je sladký, skvele chutí vychladený. Niektorí ludia hovoria, že je skvelý pri chudnutí. Môžete s ním mixovať super drinky. Získava sa zo zeleného mladého kokosu. Takže vieme, nevieme? :D OK, je to kokosová voda. 100 percentná, prírodná. Skvele chutí aj sama, čo som zistila, keď som si ju omylom kúpila :D U mňa je to tak, omylom si niečo kúpim a zistím že aj také existuje. Takže len smelo do toho! Niet sa čoho báť :) . Aký máte na ňu názor? Napíšte mi do komentárov. 
Môj tip: Chutí celkom dobre s vodným melónom. 

Katy xxx 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára